Sommarkläder...

Ja jag provade mina byxor från i sommras...
Och oj vilken choxk jag fick! Får in en hel näve i dom byxor så förstora är dom nu!
Min shorts satt som en stor påse på mig.
Gissa om det kändes skönt för självkänslan!
Man tror inte att det händer så mycket och vågen står still men oj va kroppen dragit ihop sig bra!
Försöker nu att dra ner på sockret. Är riktigt beroende av cola o snask.
Idag har jag redan gått 9000steg:-)
Lämnade Vilma på dagis och gick till Coop forum i Vinsta och sen hela vägen hem igen i det härliga höst vädret:-)
Min jacka var bara liiite liite blöt då jag kom hem.
Nu har jag plockat lite här hemma.
Lova kryper runt och är riktigt nöjd på golvet.
Ska nog slänga i en maskin tvätt och vika en då hon ska sova om någon timme.

Hej hopp så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0