Shopping runda med mamma

Fy vilken regnig dag det blev idag då.
Jag och mamma hade bestämt oss för att åka in till stan men ändrade dom planerna när det värkte ner ute.
Blev till att gå i vällingby 2 timmar. Det räckte verkligen för oss. Båda hade dunder ont i ryggarna så det var tur att vi inte åkte till stan. Skönt att vara så nära hemmet, hatar också att åka tunnelbana.
Blev ganska mycket shoppat idag.

Från Lindex blev det en grå rutig skjorta, ben värmare, strumpbyxor, knä strumpor och denna:

Lång och super skön skjorta, va på rea i min Lindex butik.

På H&M hittade jag en lång v-ringad svart stickad tunnika med två stora knappar på (ska fota den senare).

På GinaTricot blev det en sjal och en Vit t-shirt med tryck.

Den är så mjuk och skön! Love it!

På DinSko hittade jag skit snygga stövlar till ett bra pris, 499kr (Bilder på skorna kommer också).
Super sköna och fodrade så jag kan ha dom hela vintern.

Kläderna jag beställt till tjejerna hade kommit:-)
Vilma fick, Lilleskutt tunika och Katten Jansson mockasiner.
Lova fick en röd sprakdräkt med tröja, katten jansson tryck på den och strumpor.

Andreas köpte sig en skjorta.

Har varit en skön dag och det var skoj att få gå i lugn och ro utan barn i vagn och handla:-)
Imorgon ska jag fota kläderna lite:-)

Hej hopp!!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg scarf syrran! Tror jag de heter va? :)

2008-10-16 @ 21:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0