Regnig söndag men vad gör det...

Idag åkte jag med mamma & Syrran till Willys, veddesta.
Syrran flytta ju ut till Färentuna för att jobba på ett hundpensionat 6 dagar i veckan och sen ledig 2 dagar. Gissa hur tomt det kommer att bli utan henne! *snyft*
FInns inte många i denna värld som betyder så mycket för mig som min syrra. Hon är helt sjukt gullig och rolig:-)
MISS YOU!
Efter Willy byttes det vardagsrumsbord. Mamma ville ha ett stort och vi ett litet. Imorgon blir det även en sväng till Ikea för mig och Andreas. Behöver verkligen en ny stol till Vilma. Hon har en tripptrapp stol på dagis och vill inet gärna bli nersatt i sin stol här hemma. Och nu när Lova börjat smaka vill hon gärna vara med vid bordet.
Jag ser fram emot att strosa på Ikea imorgon och kanske gör ett och annat fynd:-)

Andreas familj kom sen förbi på eftermiddagen och Vilma var eld och lågor. Hon blev så överlycklig av att få träffa sina kära släktingar igen:-)
Hon och Felicia lekte länge i hennes rum och jag såg knappt röken av henne. Sen då hon skulle läggas var det bara faster som fick lägga henne och det gick snabbt och bra:-)
Tack för trevligt sällskap denna regninga dag! kramar

La pussel med faster.

Jag har precis sett Gossip Girl och hällt upp godis och ett glas PORTELLO.
Hur gott är det inte med Portello? Godaste läsken enl mig! Men den är tyvärr jätte svår att få tag på:-(
Kanske därför som den är extra god för att man så sällan dricker den?


Har hemskt träningsvärk! Gör så ont i rumpan då jag sätter mig på toan haha... otränad?=)

Tråkigt väder fast himla mysigt att sitta inne och glå på filmer och serier:-)

Igår tog Lova ersättning, inte mkt men ca 50ml åt gången iaf. Fy va spyan luktar nu då... usch

Tack och hej leverpastej!


 


Kommentarer
Postat av: sandra med familj

roligt att läsa er dag fina bilder kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0