Lekhuset i Bromma

Idag var Vilma från dagis och vi hade tänkt gå till Björklundshage men då det var dåligt väder åkte vi till Lekhuset ist.
Min kompis Jenny följde med.
Jenny är en mina äldsta och bästa kompisar. Hon bor i Örebro men var och jobbade här i sthlm så vi passade på att ses. Man har alltid så mycket att prata om och ta igen.
Var himla roligt att hon följde med oss.
Vi lekte i bollhavet och åkte rutchkana tills vi var helt slut.
Då det var torsdag bjöd dom alla barnen på glass.
www.lekhuset.com är deras hemsida om någon som bor i krokarna är nyfikna på priser mm.
Det som dock var dåligt var att man inet fick ha med sig dryck och mat, vilket vi hade...
Hade varit ännu bättre om man fått ha med sig sin egna mat och dryck tycker jag:-)

Här kommer några bilder:
   
   
Halsbanden Vilma har på sig har hon gjort själv på dagis:-)

Det var en toppen dag. När vi kom hem från lekhuset åt vi bulle och drack festis:-)

Kommentarer
Postat av: Johanna / vynja från fl

Åå vilken kanon dag ni ser ut att ha haft !! ^^



Har pratat om lekland lääänge, men har lite svårt för att dra med mig Marcus :p Sen har det även pratats om det med andra mammor, men än har vi inte fått "tummen ur" hihi



kram på er alla !!

2008-10-10 @ 12:10:50
URL: http://lyckostigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0