Inne i dag

I dag (måndag) var vi inne hela dagen.
Andreas var ledig och sjuk. Vilma fick vara hemma från dagis och ta igen sig lite. Lova är hostig och snorig ännu. Jag är allmänt trött och låg.
Vi mös i soffan hela dagen kändes det som.
Vilma fick bada i sin pool:-)
   
Att få vatten i näsan är inte roligt...

Lååång lugg som ska klippas idag.

Var så skönt för oss vuxna att bara ta det lugnt. Vilma däremot var skrikig och rastlös.
Pippi och Barnen i bullerbyn tittade vi på.


Lova snorig och lite trött

Här kommer bilder på Lovas kryp och sittutveckling:
   
   
Kan sitta utan stöd ganska länge nu.

Nyfiken på storasysters badboll.
 
Snart så sitter jag...

Vilma gillar sin cyckel och att åka på sin bil bredvid Lova i gåstolen....
 

Nyklippt

Vilma tycker att Lova ska prata i mobilen inte bara suga på den:-)


Full fart


Jag och Vilma

Jag och Lova

Det var allt för nu. Har en trött Lova att söva nu:-)
Sen ska jag laga mat till familjen.
Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: sandra med familj

fina bilder

Postat av: Johanna

Jätte fina bilder !

Hihi första bilden där Lova "kryp-står" va ju cool ^^ Fin Vilma blev efter att luggen blev klippt, syndes verkligen skillnad :)



KRAM

2008-10-22 @ 10:36:51
URL: http://lyckostigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0