Hjälp:-)

Idag har jag fått så mycket hjälp av min mamma och syster!
Jag har den senaste veckan känt mig riktigt låg och inget här hemma har blivit gjort.
Mamma sa igår att hon kunde komma idag och hjälpa mig. Tack gode gud för det!
Vi har hunnit med massor. Plockat i ordning kläder, tvättar 5 maskiner(!), skurat golv, damsugit, lagat mat, lekt med barnen, planterat om blommor och satt upp en hylla i vilmas fönster med blommor på:-)
Mamma gick även med i regnet och hämtade Vilma.

TACK snälla mamma och Sara för att ni finns och ställer upp för syrran så här:-)
Just nu är ni nere i tvättstugan, båda barnen sover och det är lugnt, rent och mysigt hemma:-)

Lägger in en bild på Vilmas fönsterbräda:

Blev så gulligt, ska måla den vit sen bara:-)

Vilma fick en ny mössa och vantar igår;
 

Imorgon är Andreas ledig:-)
Hoppas vi hittar på något kul då och äter något extra gott!:-)
Hej Hopp!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Snäll mor och syrra du har !

Guld värt med lite hjälp ju !



Vilma är jätte söt - som alltid ;)

Söt tunika hon har på sig med =)

och självklart fick hond et jätte fint i sitt rum !



KRAM

2008-10-02 @ 11:24:08
URL: http://lyckostigen.blogg.se/
Postat av: sandra

så snyggt det blev i rummet


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0