Gratis är gott!

Är med i Libero klubben och då får man en Gåva när barnet är runt 6månader.
Var och hämtade mitt paket på Lindex i fredags;



Mitt paket innehöll: Strumpor, en liten boll, engångshaklappar, blöjor, bindor och tvättlappar.

Idag kom även mitt paket med regnkläder från Libero.
Har duktigt samlat kvitton och skickat in.
Tyvärr fick man inga regnbyxor för att dom höll inte måtten.
Fick ist 100kr i rabbatcheckar på blöjor, helt okej för mig:-)



Så är ni inte med i Liberoklubben så tycker jag ni ska gå med:-)
Jag samlar även poängmärken som finns på blöjpakten och skickar in.
Har beställt en leksaksfjäril till Lova från deras poäng shop som hon gillar väldigt mycket.


Kommentarer
Postat av: Erika

Sv: tack så mycket glad man blir =) Hämtade också ut mitt libero paket häromdagen, fast jag fick inga strumpor, men fick en badolja från barnängen(som inte kommer användas dock) och liberos blöjor använder vi inte, eftersom dom inte är rekommenderade av astma&allergi förbundet... Ha det så bra! /Erika

2008-10-29 @ 23:00:05
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Johanna

Har inte hämtat mitt paket än :p glömmer det hela tiden ! :p

2008-10-30 @ 15:52:25
URL: http://lyckostigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0