Förkylda

Jag o Lova är riktigt förkylda.
Skönt att bara få ta det lugnt en dag som denna.
Somnade då jag la Lova vid 11 och vaknade till nyss, Lova sover ännu.
Skönt att få extra krafter tills vi ska hämta Vilma på dagis.
Hon var så himla glad imorse. Undra om hon kan vara så någon dag på vägen hem med?
Håller tummarna:-)

Beställde lite kläder från Lindex till tjejerna idag. Kom undan riktigt billigt:-)
Blev 427kr och med lite rabattkoder blev det 173,50kr:-O.
Nu ska jag baar vänta på att få paketet till affären:-)
weiiii, gillar att fynda:-)

Hm det är en blå kille på Oprah:-O Han är blå i ansiktet, ser sjukt ut:-)

2008-10-14 kl 13.50

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hihi satt precis och spanade in Lindex kläder med innan jag bloggade ^^ kanske med beställer nåt, för se, mycket fint fanns det ju iaf, som alltid =)

2008-10-14 @ 21:11:57
URL: http://lyckostigen.blogg.se/
Postat av: Nicole

Vad hittade du för koder???

2008-10-14 @ 22:58:43
URL: http://sybubblan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0