ÄNTLIGEN!

Som vi har lockat Vilma med toa och potta men hon har vägrat! Bara skrikigt argt att hon ska kissa i sin blöja!
Men så idag försökte jag med att muta henne med ett kex som jag fått tips om. Och vi tog av hennes blöja, jag frågade om hon kunde kissa på pottan och sen få ett kex om det kom kiss i pottan...
Hon satte sig på pottan, vi läste MAX potta, hon kissade och sa fääärdig glatt.
Oj va chockad jag blev! Visst har hon suttit på pottan men aldrig kissat!!!
Berömde henne en massa och hon var så stolt!
Den senaste veckan har hon klagat över att hon har ont i magen just innan hon bajsar och att hon kissar har hon agt länge.
Hoppas det ska gå bra med pottan nu då:-)
Ska köpa en stor pack trosor imorgon:-)
Man blir väldigt mallig då som gått på potta:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0