Yrsel, illamående...

Börjar med lite positivt!
Lova somnade med välling igår vid 23 (!) och sov sen hela natten till kl 6.15!
Vilma sov HELA natten i sitt rum!:-O

Nu till den negativa
Jag vaknade vid 7 och kände mig frusen, häning och illamående.
Gick upp och kissade och la mig sen i sängen igen med övriga familjen pigg.
När det var dags att gå upp vid 7.30 skakade jag i hela kroppen, kände mig svimm färdig och jätte illamående.
Försökte att äta en macka men fick spotta ut den för att inte spy...
Sms.a Andreas och sa att han nog fick ta sig hem igen från jobbet då jag kände att jag omöjligt skulle kunna ta Vilma till dagis och sen gå upp och handla mat...
Han var hemma till strax efter 8 och jag la mig i sängen och han var en ängel och tog hand om båda tjejerna. Lämnade Vilma på dagis och gick med Lova och handlade mat.

Tack Älskling!

Han kom hem igen runt 10.30 och jag klev upp ur min varma täckespuppa jag gjort i sängen.
Sitter nu och skakar då jag skriver detta. Huvudet känns tungt som sjutton och öronen röda/varma.

Blir en lugn dag för mig idag.
Jag som skulle träffat Caroline och Vanessa från mammagruppen idag:-( Hade sett fram emot det men man väljer ju iinte att må så här då man vaknar:-(

Lova sover ÄNNU i vagnen!!! Dom gick till dagis strax efter 9!Ojoj
Andreas har hanldat massa goda matburkar som hon ska få då hon vaknar:-)
Min tanke är att avveckla amningen nu snart och hoppas hon ska bli kär i maten nu då:-)



XoXo GossipLindaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0