Vintertid=skit tid...

Urk... jag är trööööött...
Sen vi ställde om klockan vaknar Lova 6 ist för 7 så det är bara att pallra sig upp då hon inte har någon lust att ligga still då hon kan krypa. Och hon kryper nu över allt så man måste verkligen se över vad som ligger på golvet. Hon försöker nu resa sig mot saker så måste plocka undan en del av Vilmas saker eller hitta en hylla lite högre upp för pennor mm. Vill ju att Vilma ska kunna ta pennorna och papper då hon vill men helst inte att Lova ska komma åt dom.
Gäsp får bli nått jag gör senare idag eller imorgon.
Vill hinna shoppa nåt att ha på mig för ikväll. Hoppas jag hinner det:-)

Kommentarer
Postat av: Susan

Full fart på lilla Lova med andra ord=)



Kramar

2008-11-01 @ 07:26:57
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0