RAW


Andreas överraskning var toppen!
Vi åkte först till Östermalm och gick på en fin restaurang och super god mat.
Efter det gick vi en promenad i stan tills vi kom fram till Blue Moon Bar.
Vi skulle gå på stå upp med Bla Johan Glans.
Det var skit roligt och alla som uppträdde var skit roliga.
Vi hade en toppen kväll.
Vilma var hos sin farmor och farfar och min mamma hade passat Lova och det hade gått jätte bra.
  
Jag hade fixat mig ordentligt kvällen till äran och var på topp humör:-)
Hade även fixat ihop ett eget armband:-)



 

http://rawcomedy.se/ är deras hemsida om någon är nyfiken på stå uppen:-)

Tack för en toppen kväll Andreas! Älskar dig massor!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken underbar kväll ni fick tillsammans ! :D

Toppen med överraskningar ;) Nu får du slå det till han fyller då ;) ler



(Ja Marcus hade Varga medan jag och Gustav var på mässan. Hade inte tagit med Gustav heller om det inte varit för att Magdalena tog med Lowa)



Härligt att du är "tillbaka" och bloggar igen ^^



KRAM

2008-11-05 @ 20:23:00
URL: http://lyckostigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0