Lovas 2a tand

Lovas andra tand nertill har nu kikat fram:-)
Går undan med hennes utv vill jag Lova.
Försöker verkligen resa sig mot allt hon kryper fram till.
Det värsta med allt är ju hur ofta hon slår i huvudet. Gör ont i hela min kropp då hon faller.
Lilla Gumman min!

Försökte fota riskornen.. gick inte så bra:-)


Vill upp nu mamma:-)




Hon har även börjat dricka välling nu, weiii jag vill sluta amma om någon månad.
Och dessutom tycker hon att det e kul att bita med sina nya tänder:-O
Hon är fortfarande världens gladaste unge! Skrattar mest hela tiden.
Du är underbar Lova!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hihi två små tänder ! ^^

Undrar allt om Varga med är på g för hon har börjat bita mer i saker nu. Men jag tror det dröjer, Gustav var ju väldigt sen .. men man ska aldrig säga aldrig ;)



Är Lova med glad? Varga är alltid nöjd.

Gråter typ aldrig. Gjorde väl inte Gustav heller iof.. ;p



KRAM

2008-11-05 @ 20:35:55
URL: http://lyckostigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0