Lite bilder

Här kommer lite blandade bilder på smått och gott:

Lovis och moi


Jag och en lite mindre glad Vilma


Vi gjorde lite troll lera idag och jag testade att göra handavtryck


Vi äter middag
 

Vilma gungar och leker ute
  

Lilla Lova vaknar till i vagnen


Snigel snigel mamma, sa Vilma. Först förstod jag inget men sen såg jag pepparkakan haha!


Ibland får Lova leka med Vilmas leksaker...


Lova klättrar och vill resa sig mot allt nu
 

Vilma gillar verkligen att sjunga. Hon har en sång påse som hon gärna tar fram


Vilma i sin super snygga klänning hon fått av Gustav med familj:-)


dreglig men glad ändå


Ja det var lite bilder från dagarna som gått:-)
Lägger även in en ego bild på mig och min ny klippta lugg. Har svårt att välja om jag ska spara ut den eller ha kvar den....


Over and out!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åå vad massa fina och härliga bilder !

Jätte kul att se lite mer bilder på Vilma vad hon gör och så .. :)

Smart tips ang handavtryck ;)

Sångpåse lät mysigt ! vad har du i den ?

Vilma är ju desutom jätte söt i klänningen hon fick av oss ;) och Lova är ju bara såå duktig, coolt !

kram

2008-11-18 @ 20:41:22
URL: http://lyckostigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0