Kändisbloggar

Jag gillar verkligen att snoka i olika kändisars bloggar.
Här är några favoriter och en liten kommentar om dom...

* Carolina Gynning - Jag gillar Gynning. Hon verkar vara en tjej som gör som hon själv vill och som alltid verkar så glad och härlig:-) Hennes Blogg är underhållande och annorlunda.
Just nu har hon Skinny tips fram till jul... Vissa tips är bättre än andra och dom ska nog läsas med glimten i ögat:-)
Om jag fick testa att vara någon annan för en dag skulle jag välja henne:-)

* Linda Rosing - Jag vet inte vart jag ska börja. Linda verkar vara en mycket osäker människa och falla lätt för grupp tryck och verkar vilja vara alla till lags. Hennes blogg är ett skämt och jag tror ibland att en 14:ortis skriver den. Tycker synd om henne helt enkelt...

* Natacha Peyre - Skriver mest om utseende och sin pojkvän. Ganska flamsig blogg det med men hon verkar vara nöjd med sig själv och en glad tjej.

* Hannah Graf - Sjukt snygg människa! Verkar mognat en hel del sen sina utvik och verkar riktigt vettig då man läser hennes blogg. En blogg jag kommer följa med spänning:-)

Ja det var några av bloggarna jag smygkikar i:-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

kändisar tihi

2008-11-30 @ 09:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0