Fredag

Sitter i soffan i myskläder och Vilma sitter brevid och äter pepparkakor med mjölk.
Lova somnade just och jag njuter av lugnet. Vi ser på Pippi i vanlig ordning:-)
Vilma var ledig igår från dagis och idag med. Jag har kännt mig krasslig och hon har inte verkat helt pigg heller.
Hon somnade igår vid kl 15 och vaknade 16.30. Somnade ändå gott på kvällen och sov hela natten i sin säng.
Kom in till oss vid 6.30:-) Det är verkligen skönt då man får sova bara vuxna i sängen en natt då och då:-)

Idag släpps Andreas efterlängtade tvspel så kvällen blir nog vid datorn. Har lite bilder att slänga in. Har ju även 2 avsnitt av Gossip Girl som jag nog ska passa på att se medans han spelar:-) Sen lägger jag mig nog i tid ikväll känner mig så trött och än är det långt kvar tills man får sova.

Hej Hopp så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0