städat och fint?

Tror ni att det syns att man nästan slagit knut på sig själv för att få i ordning här hemma idag?
Helt sjukt ju... syns NOLL.
Leksaker i på hela golvet, lite disk finns det allt, tvätthögen är inte synligt mindre.... suck:-)

Jag var så trött att jag somnade sittandes i soffan... Vilma somnade i mitt knä.
Vaknade tio i åtta av Lova som stod och skrek i sin säng.
Lova har varit så skrikig idag och vill helst bli buren av mig hela tiden.
Minns att Vilma brukade vara grinig och vilja vara nära då hon varit borta när hon var i Lovas ålder.
Lovas sovrutiner är dessutom bökiga. Inatt vaknade hon hela tiden och jag la henne till sist med oss andra 3 i sängen...
Var rätt mysigt att få ha Lova hos sig i sängen:-)
Hon har för det mesta sovit i sin säng sen hon föddes då Vilma ligger oftast med oss på natten och det blir för trångt att ligga alla 4 i sängen:-)
Suck:-)
Jag sov rätt bra ändå dom är ju så här små så kort tid och behöver närhet/tryggheten från oss vuxna:-)

Nej nu luktar det visst lite här hemma om en viss liten tjej;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0