Ingen gran ingen jul!

Jag bara ÄLSKAR doften av julgranen! Det är ett måste att få ha gran på julen för mig! Finns inget mysigare tycker jag.
Andreas var inte allt för sugen på en gran. Då vi har mycke leksaker m.m här i vardgasrummet tänkte jag att jag skulle hitta mig en liten söt gran i år. Hittade den på en gång och är så nöjd med den. Andreas sa tom han att den var riktigt fin och liten;-)
Vilma hjälpte verkligen till att klä den idag:-) Hon var ivrig och slängde upp allt hon hittade:-)
Lova skrattade glatt då hon såg granen. Hon är inte alls på den som jag trodde hon skulle vara. Utan hon kryper fram känner lite på den och sen i väg för att leka med nått annat skoj.

Bilder:

Pyntar så det står härliga till

Fick inte någon bra bild på granen men här kommer en iaf:-)

Lova beundrar sin första julgran


Kommentarer
Postat av: Emma

värsta diney granen =) alla färger på kulorna så fiint!! Byter dina kulor oxå plats ungefär 511 gånger om dagen? haha, om du ens har några kvar, här kastas de kulor för fulla muggar,, inte så många kvar snart hehe

2008-12-22 @ 00:46:12
URL: http://charlieochnovasmamma.blogspot.com
Postat av: Johanna

färgglad och tjusig liten gran ! ;D

2008-12-22 @ 13:37:35
URL: http://lyckostigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0