Första gången på 7 månader!

Ja igår var första gången på 7 månader som jag fick sova helt ENSAM!
Åkte till mamma vid 20 då Andreas slutat jobbet. Låg i syrrans säng och såg på tv och åt massa snask.
Behöver inte säga hur UNDERBART det verkligen va?:-)
Sov hela natten till 10.30!!! Underbart.
På dagen gick jag och mamma till Vällingby. Köpte julklappar till mina syskon:-)
Vi bokade klipptider och mamma klipper sig ikväll 19.15.
Jag klipper mig imorgon 11.15. Ska bli skit skönt att korta av håret ännu mer:-)

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja gud va fort det går me lilla lova, redan 6 tänder! och charlie va lika dan, han va liksom 2 månader när han föddes kändes de som för han va så stor hihi =) Men om han va snabb me tänderna mins ja inte.



Skönt det lät att få sova helt själv en hel natt!

Jo det är bra med oss,barnen är friska och så nu,men charlies mage har börjat krångla igen, hård å så, drygt!!



Ja julklapparna till släckt osv blev vi klara med redan i slutet på oktober, så de är bara några julklpappar kvar till barnen som ska in handlas ;) känns skönt :P

Hur e de med er annars då? friska och krya? hur går det med träningen och mätningarna nu för tiden? =)



Kram Emma

2008-12-10 @ 22:22:50
URL: http://charlieochnovasmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0