En tanke som ofta slår mig...

Är att hur kommer det sig att det ALLTID är en snygg tjej i huvudrollen på en bra film?
Visst är det så att en film INTE skulle sälja och vara lika bra med en FUL tjej i huvudrollen?
Visst väljer man den snygga tjejen ist för den fula till sin film?
Har suttit och kikat på nätet nu en massa och kommer bara fram till samma sak.
SNYGGA TJEJER SÄLJER FILMER!
Killen i filmen kan vara hur ful och sunkig som helst bara tjejen är snygg...

Andreas försöker motbevisa mig.. men han kommer inte med några bra exempel.
Har ni några förslag på en bra film men en ful tjej?
Ugly Betty sa han men där är alla fula tycker jag:-)

Jag hittar en massa filmer/serier med grymt snygga tjejer och halv fula killar:-)

Är det så att tjejer är överlägset snyggare än killar i denna värld?
Finns sjukt mycket snygga kvinnliga skådespelare men inte lika många snygga manliga...
Hur kommer det sig... Är vi kvinnor bara så mycket vackrare att se på?

Tänker alltid på detta efter att ha sett en film med en massa snygga halv nakna tjejer...
Men med knubbiga fula killar...

VARFÖR SKA DET VARA SÅ ORÄTTVIST?=)

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag älskar Bridget Jones filmerna... å Renée är ju inte så jätte söt, faktiskt.

Fast de filmerna kanske inte du tycker är bra? =)

2008-12-13 @ 23:42:10
URL: http://www.asiatica81.net/wp_asiatica/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0