Dagen so far

Idag har vi handlat på Coop forum, jag har klippt Vilma, tonat mitt hår, Andreas håller på med revbenspjäll som vi ska äta ikväll:-)
Efter maten då det lugnat sig lite och alla fått på sig pyjamaser tänkte jag klä på mig och ta mig upp till Vällingby för att köpa nått att ha på mig på julafton. Ska även handla käk tills imorgon då Sara och Daniel kommer över och har liten julafton:-D
Blir nog även att jag köper lite snask;-) Undra hur fullt med folk det är i affärerna bara haha.
Ska kolla upp öppetiderna nu:-)

Återkommer nog med en bild på Vilmas hår. Det blev sååå fint då jag klippte det. Tog en bra bit på längden och klippte upp det lite så lockarna kommer fram:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0