Behöver ventilera...

Vart börjar man när man har så mycket som snurrar i ens huvud så här på kvällen?

Jag brukade alltid skriva dagbok när jag var yngre. Under dom senaste åren har det blivit mindre och mindre. Har inte så mycket tid nu då jag har 2 små att ta hand om och tänka på.
Men minns hur skönt det vara att få ur så en massa känslor, att senare kunde titta tillbaka på den man skrivit roliga och tråkiga saker.

Ska skapa en ny kategori som ska heta Linda kort och gott:-)
Där kommer jag dela med mig av mina privata tankar och känslor.
Tänkte skriva ner saker som hänt i mitt liv, om mina drömmar och förhoppningar om min familj.

Har mycket som jag vill och behöver få ur mig.
Kanske finns det någon mer där ute som känner igen sig i det jag upplevt.
Tillsammans blir vi alla mycket starkare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0