Allmänt kaos!

Fy hur får folk det att fungera då man är hemma med två barn?
Ser ut som helvete här hemma.
Jag plockar i ena rummet och Vilma/Lova river ut i det andra...
Suck!
Diska, dammsuga, torka av golven, städa toaletten och SJUKT stor tvätthög!!!
Slår nästan knut på mig idag för att hinna med allt.
Vilma springer efter och fixar hon med:-)
Lova grinar och hänger i mina mjukisar, vill bara bli buren.
Jag är dunder svettig, flottig i håret och hinner knappt på toa:-S

Och ju mer jag plockar desto mer räkningar smyger fram... uch:-(

Tillbaka till kaoset. Imorgon nyårafton är det iaf fint och det är värt kaos och stök idag:-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan! Kompis till din lillebror här :) tänkte bara säga att jag gillar din blogg! :) ha det bra!

2008-12-30 @ 20:12:35
Postat av: Småbarnsmamma

Handlar om prioriteringar samt hur snälla barn man har ;)

Jag har själv 4 stycken och aldrig känt av denna press/stress som du har...

andas djupt!

kram o gott nytt

2009-01-01 @ 19:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0