Torsdagen den 7/8

Idag bar det av till Vällingby där vi handlade mat.
När vi kommit hem somnade jag i sängen då jag ammade Lova.
Vid 13 vaknade jag och då var det Andreas tur att somna:-) i Vilmas säng. haha
Vilma var så rastlös så vi klädde på oss och traskade ner till träsket.
Hittade massa sniglar. Dom var överallt. Vilma tyckte det var skoj att kika på de små liven:-)
Lova som som vanligt gott i sin vagn.
Det var så skönt att komma ut ur lägenheten. Blir så intensivt då man är inne och Vilma blir rastös och jävlig.
Efter promenaden runt träsket gick jag upp och lämnade Vilma för att gå iväg en sväng med grannen, Frida till  ÖB.
Där köpte jag en tågbana till Vilma som vi lekte med då jag kommit hem.
Vilma dansade sen som en tok till Mora Träsk. Var knappt så att hon fastnade på bild då hon hoppade hit och dit.
Lova satt och kikade på storasyster från sin babysitter på golvet:-)
Vilma var så glad och go mot Lova. Gick fram till henne och fick henne att skratta och le:-)
Goa ungar man har ibland;-)

Dagens bilder i vanlig ordning:

Ska vi gå hit undrar Vilma.

På väg till träsket:

  


Många snigelkompisar var ute i regnvädret...

 
kikar på sniglarna

   
sätter sig mitt på vägen och gräver lite i gruset

 
hittar en stor pöl med vatten som hon plaskar glatt i. Häller i lite vatten i hinken innan vi går vidare.


Nere vid ank-matar-stället var vattnet högt efter allt regn som fallit de senste dagarna.


Så här sött ligger Lova och sover oftast. Händerna i ansiktet och på nappen.

 
Snigelskådning. huuus säger Vilma om vinbärssnäckan. Alltså en snigel med hus:-)

Hemma är det dans till Mora Träsk som gäller:

  
suddiga bilder på en tokig Vilma:-) hihi


Skrattkalas



Det var allt för idag kompisar!
hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Såå enormt fin bild på Lova då hon sover med händerna vid ansiktet ! gillar

Även jätte söta bilder på en dansande Vilma och skrattkalaset syrrorna emellan va ju jätte härligt :)

Underbat söta flickor ni har !

KRAMAR

2008-08-11 @ 12:54:34
URL: http://lyckostigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0