Solen skiner lite idag...

Hurra lite sol efter 2 regningar dagar.
Vi går som vanligt upp till Vällingby för att handla.
Vi kikar även på rean som nu är på HALVA rea priset! Oj vilka fynd man kunde gör i de olika affärerna. Men jag höll mig lugn:-) Va Andreas som behövde byxor.
Min plan är fortfarande att träna och komma i alla mina gamla jeans så jag behöver inga nya;-) hihi
Vilma gick i sin egna värld och ville helst inte gå in i affärerna som vi ville in i. Hon stod utanför, satte sig på en bänk, kom in i affäreren för att sen vägra gå ut. PUST!
Ibland får man räkna till 10 för att inte bli tokig på henne.
På kvällen åkte Andreas med några kompisar för att äta.
Vilma somnade utan problem själv i sin säng:-)
Är så glad att hon börjat somna själv. Ett tag höll vi på i timmar att lägga henne och inget funkade. Nu har hon slutat att sova lunch och är trött då vi lägger henne. Vi har legat med henne i ca 10 min då hon ska sova de senaste månaderna men nu kan man gå in och läsa en bok/ sjunga och sen säga god natt och gå ut och hon somnar på en gång! YES!
Jag tränade 30min och duschade sen vaknade Lova och strax efter det kom Andreas hem.

Dagens bilder:

Barnmodell???:-)


Jag är en bestämd men söt tjej ska ni veta;-)


Sockersöt i stövlar och lockigt hår!

Idag blev det en god sallad till middag:-)

Pasta, morot, tomater, melon, saladslök, ruccola, feta ost, soltorkade tomater och kyckling var i den goda salladen.

Nu ska vi lägga oss i sängen och se på Kung Fu Panda.
Imorgon är det dags för vaccinering för Lova:-)
Hej Hopp!!!

Kommentarer
Postat av: Susan

Haha...vi såg också Kun Fu Panda igår=)

2008-08-07 @ 05:49:26
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Andreas

Den salladen grym, du har lärt av den bäste märker jag :D



Puss!

2008-08-08 @ 23:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0