Myyys

Idag har vädret varit växlande men mest regn och vi har hållt oss inne nästan hela dagen.
Vi myste ner oss med täcken i vardagsrummet.
Vilma säger ofta MYS och hämtar täcke och kudde:-)

 
Mys med vindruvor

Ett ord Vilma med säger ofta är BUS:-)


Bus med lillasyster!

Vilma är så himla go mot Lova. Klappar henne på kinden och säger "snäll" .
Det är så himla gulligt!
Andreas satt och lekte med Lova och pruttade på hennes mage och kinder (med munnen alltså...)
Då säger Vilma "NEJ pappa! SNÄLL"
Haha Andreas fick alltså inte prutta så på Lova utan skulle klappa fint på hennes kind:-)

Jag fick gå själv med Vilma idag och handla och Lova var hemma med Andreas.
Var toppen att få göra något själv med Vilma.
Vi mötte Syrran och handlade middag och cola. Själv klart började det regna då vi gick hem men det gjorde inget då det var så varmt ute.
Vilma blev trotsig och vägrde gå med oss utan stod och still och bara stirrade... Jag gick vidare en bra bit och sen stod jag och Syrran säkert i 15min och väntade på Vilma. Hon kom aldrig så tillsist gick jag fram till henne och frågade om hon inte skulle följa med hem. Och då kom hem utan minsta ljud och gick med...
Knepiga barn:-)
Vi åt tacos och efter maten gick Jag, Vilma, Syrran och Bruno till turken för att handla godis och mer läsk.
Min bror, Johan och Jonny kom sen också över och såg på film.
En skit film:-)
Se INTE mumien 3:-)

FILM TIPS:
Felon med Val Kilmer. En fängelse film som var JÄTTE bra och spännande:-)
Drillbit Taylor med Owen Wilson. En mkt bra komedi. Handlar om några killar som blir moddade och Owen ska vara deras livvakt. MYCKET underhållande film:-) en av hans bättre:-)

Har skaffat en ny bärsäle. Blev en Manduca. Är jätte nöjd. Lova somnar på en gång i den och den är skön att bära henne i.

Kvällspromenad! Lova sover gott

Det var allt för idag. Känner mig trött och ska krypa ner i sängen nu. För att om någon timme vakna och amma:-)
Tack och Hej! Jag är inte gay!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken röd och fin sele ! ser skön ut :)

och huvudskaen är ju att ni båda gillar den =)



kramen

2008-08-23 @ 14:50:19
URL: http://lyckostigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0