Invänjning på fsk Planket

Idag var det så dags för Vilma att börja på sitt nya dagis.
Vi var där i 1timme och det gick bra. Vi kändes oss ganska nöjda då vi gick därifrån.
Vilma var rätt glad men blyg:-)
Efter dagis gick vi upp till vby och åt lunch på Subway.

Nu är vi hemma och ser på Pippi.
Andreas och jag ska röja undan i lgh och sen ska vi ut.
GISSES så stökigt det blir då man har barn:-)
Kläder, leksaker, handdukar, blöjor MM ÖVERALLT:-)

Återkommer ikväll med mera info om dagen:-)

Måste bara säga att jag var inne på Kappahl idag och blev så kär i deras kläder:-)
Blir till att smöra för Andreas så jag kan få gå och handla lite kläder åt barnen:-)
Det är för överigt ett av mina stoora intressen att handla kläder åt barnen:-)

Hej hopp i lingonskogen!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Vilken mamma har inte shopping av barnkläder som största intresse??? =)

2008-08-25 @ 20:56:13
URL: http://sybubblan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0