Broooorschan!

Idag gick vi över till min lillebror Daniel eller Dalla som Vilma kallar honom:-)
Det var riktigt varmt ute.



Vi bestämde att ta vägen förbi stallet och se om kanske någon häst var ute och det var dom.
Vilma tyckte inte alls att dom var läskiga som i sommras hos farmor och farfar.

     

Vi åt korv med bröd och pommes hos Daniel och det var toppen trevligt. Även syrran var där med sina hundar:-)
Jag och Syrran gick hem och Andreas och Vilma tog tunnelbanan. Skönt med en lite längre promenad. Då jag nästan var hemma började det regna igen.
ÄR DET HÖST NU?!:-(

Idag hade välkomst paketet från Goboken kommit med lite roliga saker till Lova.
Har valt att gå med där igen för Vilma gillar böcker och är roligt med lite nya:-)


Lova skrattade glatt då hon såg sin spegelbild:-)


Och det var då allt från oss för denna dag:-)
 Hej hopp!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Rolgit att hästen inte va läskig längre ;)

2008-08-12 @ 22:07:29
URL: http://lyckostigen.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Är det nya böcker man får nu från GóBoken?

Trodde det va samma som när jag va med med Evelina när hon va nyfödd!

2008-08-14 @ 23:14:16
URL: http://mammamadeleines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0