ÄNTLIGEN!

Idag var det äntligen dags att få träffa Johanna och Varga!
Jag såg verkligen fram emot att få träffa dom idag då vi alltid har så trevligt och det känns som om vi alltid känt varandra.
Kom fram till att det var säkert 6månader sen vi senast sågs! Hjälp va tiden går fort! Kändes som det var härom dagen vi sågs. Men vi har ju nästan dagligen sms-kontakt:-)

Är verkligen skönt med en kompis som dig Johanna:-) Du är så lätt att prata med och förstår det man säger:-) Är glad att jag har dig! Var så kul att ses idag! Tiden går dock för fort då man ses och man hinner inte göra det man ville hinna med. Hoppas vi under hösten ska hinnas ses lite mer. Jag får ta Vilma och komma ut till er! Måste ju får träffa storebror Gustav:-)

Vi gick runt och shoppade kläder till barnen, sambosarna och oss själva:-)
Vi åt lunch på vårt eget "kryp in":-) hihi
Va en toppen dag!
På vägen hem var det dock smockfullt på min tunnebana och fick stå och trängas ett par stationer.
Lova va lugn, blev lite kinkig då vi gick av tunnelbanan med lugnade sig sen.
På kvällen var hon dock rörig i en timme gnällde och skrek... För mkt intryck kanske?

Nu sover alla barnen gott och jag ska snart lägga mig för att se på film med Andreas i sängen.
härligt det låter då regnet smattrar mot fönsterbläcket:-)
Är på gott humör:-)
Dagen har varit bra:-)

Dagens bilder:


Busiga glada tjejer

  
Dom är nästan lika gamla, lika långa och lika tunga:-)


Sötaste tjejerna i stan idag!!!


Gustav får till att hålla killarna på avstånd med en så söt lillasyster!!!

Väl hemma fick Andreas ett par jeans som han faktiskt gillade:-)
Vilma fick ett sovsätt med batman. Lova en molntröja från lindex oxh jag en munkjacka o linne från HM.


Vilma i sina nya coola nattkläder. Sitter i babysittern som hon INTE får sitta i....


Jag köpte en GRÖN munkjacka. Hade tagit en svart men ändrade mig.
Vilken tur för denna passade jag jätte bra i:-)


Denna tröjan fick Lova från LINDEX:-)
ÄLSKAR deras barnkläder!


Jag och Lova


Lova i babygymmet.



Min träning går toppen bra och min målvikt kommer närmare och närmare:


Magen i v37+


Min mage 3månader efter förlossningen.
Nog för att den är degig men jag är riktigt STOLT över hur bra jag gått tillbaka på så kort tid.

Dagens boktips:
Jag har nyligen läst klart Mia Törnbloms bok Mera självkänsla!
Har tagit åt mig av mkt som hon skrivit och börjat med en Jag-är-bra bok:-)
Tycker jag mer och mer börjar hitta mig själv och gilla den jag är:-)
Har bestämt mig för att komma i TOPPFORM! kroppsligt och själsligt:-)
Tycker att hennes bok är mkt LÄSVÄRD!!!!
Har inte läst den första bok hon skrivit men ska så fort jag går förbi bokaffären kika efter den:-)

Nej nu är det dags att krypa ner med killen och kika på film!

Säger som alltid!
Hej Hopp!!!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Ååå du får hälsa Johanna nästa gång ni ses!! Vi kanske kan dejta allihopa? Det behövs en liten pojke bland småtjejjorna =)



Du e ju värsta pangbryyyyden nu ju!!!

2008-08-10 @ 23:30:44
URL: http://sybubblan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Du är underbar vännen !! Gillar dig massor och är enormt glad över att ha dig som vän ska du veta ! puss Massa söta bilder som jag kopierat och lagt i min blogg - in å kika ^^

Jätte söt Vilma blev i nattsettet och du passar verkligen i munkjackan du köpte ! :)

Ni är Jätte välkomna hit !! vore jätte kul med en heldag med alla busar ^^ och som du sa, det är dax att Vilma träffar Gustav så hon tar efter potträningen skratt

KRAMAR

2008-08-11 @ 12:46:02
URL: http://lyckostigen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Glömde ju, du är Jätte fin i din nya figur tjejen !! Du kämpar på så enormt bra ! Du ska va stolt över dig själv :D

2008-08-11 @ 12:47:15
URL: http://lyckostigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0